Методичний десант в Лозянській ЗОШ І-ІІІст.

20.03.2014 16:26

 

 

                     20 березня 2014 року День методичної роботи відбувся в Лозянській ЗОШ І-ІІІст.(директор – Шепелькова Я.К.).

Фахівцями районної методичної служби проведено моніторинг реального стану справ з організації навчально-виховного процесу в цьому навчальному закладі та відвідані відкриті уроки вчителів школи Мітасової Галини (урок німецької мови в другому класі ) та Беспалової Світлани( урок математики в п'ятому класі).

Завідувач кабінету Мірошниченко Алла провела засідання круглого столу «Навчально – виховний процес у світлі компетентнісного підходу – дієвого інструменту підвищення якості освіти», на якому було обговоренні питання:

  1. Про компетентнісний підхід до формування змісту освіти визначений Державними освітніми стандартами .

  2. Завдання сучасного уроку, зорієнтованого на реалізацію компетентнісного підходу в навчанні.

  3. Вимоги до організації та проведення сучасного уроку.

  4. Схема моделювання, проектування та конструювання уроку.

  5. Самоаналіз - одним зі способів педагогічного самовдосконален­ня.

Методист кабінету Суханова Лілія ознайомила педагогічних працівників із алгоритмом організації інформаційно — роз'яснювальної роботи під час підготовки учнів до ЗНО — 2014. Методист Берлізова Владислава звернула увагу на важливість використання інформаційно — комп'ютерних технологій на сучасному уроці. Методист Наталія Войтова надала методичну допомогу педагогічному колективу з проблем психологічного аспекту сучасного уроку. Багато питань стосувались важливості формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках та у позаурочній діяльності.

Педагогічні працівники школи одержали методичні ресурси, підготовлені фахівцями Антрацитівського районного методичного кабінету освіти. У ході підведенням підсумків Дня методичної роботи, визначені напрями подальшої співпраці з питань покращання організації навчально-виховного процесу та започаткування спільних педагогічних навчально — методичних проектів, спрямованих на впровадження здоров'язбережувальних технологій в навчально — виховний процес.